więcej opcji
-- wybierz producenta --
Jak kupować
  1. Staramy się aby zakupy w RockZone.pl były miłe, łatwe i bezpieczne. Możesz je zrobić o dowolnej porze dnia i nocy, sklep działa 24 godziny na dobę przez cały rok. 

  2. Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i oryginalne

  3. Zakupów  w sklepie internetowym RockZone.pl można dokonać na dwa sposoby - rejestrując sie na stronie:  www.rockzone.pl , lub podając dokładne dane do wysyłki w formularzu zakupowym.

  4. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zalogowana/y. Jednak, jeśli  założysz konto w RockZone.pl będziesz mógł zbierać punkty i śledzić historię swojego zamówienia

  5. W obu powyższych przypadkach konieczne jest wybranie produktu lub dowolnej ilości produktów ze strony www.rockzone.pl i umieszczenie ich w koszyku, poprzez kliknięcie przycisku "dodaj do koszyka", który jest widoczny przy każdym produkcie

  6. Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w słowo "koszyk", znajdujące się w górnej części każdej strony.

  7. Dodanie produktów do koszyka nie oznacza jeszcze że wybrany produkt został zakupiony, włożenie produktu do koszyka nie pociąga za sobą żadnych skutków finansowych.

  8. Po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku należy złożyć zamówienie logując się na stronie lub podając  swoje dokładne dane w formularzu zakupowym. W formularzu zakupowym wybierasz też sposób płatności (masz wiele bezpiecznych sposobów płatności, także przy odbiorze przesyłki)

  9. Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu Paybynet.pl, Paypal lub innym zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są one udostępniane RockZone.pl.  Po dokonaniu płatności wrócisz na RockZone.pl.

  10. Po złożeniu zamówienia oczekuj na informacje z potwierdzeniem przez nas Twojego zamówienia oraz  prośbą o potwierdzenie zamówienia przez Ciebie. Na potwierdzenie zamówienia czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

  11. Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje (także listem e-mail) o koncie, na które należy przelać należność. 
    Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki - zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez pocztę lub kuriera. 

  12. Na każdym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany o jego statusie.Przez cały czas więc będziesz mieć całkowitą kontrolę na swoimi zakupami. Oczywiście w każdej chwili możesz się z nami skontaktować (zobacz sposoby kontaktu) w celu uzyskania wszelkich informacji.

  13. Po skompletowaniu Twojego zamówienia i wysłaniu, otrzymasz od nas niezwłocznie list e-mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.

  14. Jeśli masz jakikolwiek problem z rejestracją lub złożeniem zamówienia na stronie www.rockzone.pl możesz również złożyć zamówienie pisząc na maila: sklep@rockzone.pl. Zamówienie można złożyć także dzwoniąc lub pisząc do nas na gg (dane kontaktowe w zakładce: "kontakt").


 Dane do przelewów:

ARTJAN s.c. 
ul. Morcinka 7
44-273 Rybnik

Numer konta do wpłat: 85 1140 2004 0000 3402 7492 3409Nasz bank: mBank

 

Poniżej znajdziecie pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania w sklepie:

 

FAQ

REJESTRACJA

 

  1. Zapomniałem hasła do logowania, czy mogę je odzyskać?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w formułkę „przypomnij hasło”https://rockzone.iai-shop.com/password-recover.php podać swo adres e-mail, użyty w procesie rejestracji, na który zostanie wysłane nowe hasło.

  2. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

    Zakupów można dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach niezbędne będzie ponowne wypełnienie danych dot. Dostawy. Klienci niezarejstrowani nie mogą też korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

  3. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się", oraz uzupełnić formularz o swoje dane adresowe a następnie potwierdzić utworzenie konta.

  4. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto kliknąć w napis „edycja danych” i wprowadzić odpowiednie poprawki.

 

ZAMÓWIENIA

 

  1. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie można anulować poprzez zalogowanie się na swoje konto klienta, o ile zamówienie nie zostało przekazane już do wysyłki. Można też skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 531 070 014

  1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji zamówienia zależny jest od wybranej formy dostawy. Terminy realizacji i koszty wysyłki można sprawdzić w zakładce: http://www.rockzone.pl/Czas-i-koszty-dostawy--cterms-pol-13.html

  2. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

    Do momentu wysłania przez nas przesyłki zamówienie można dowolnie zmieniać kontaktując się z nami poprzez e-mail, telefonicznie, lub samodzielnie logując się do panelu klienta.

  3. Chciałbym otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

    Istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu. Prosimy pammiętać też o podaniu danych firmy na którą ma być wystawiona FV oraz numeru NIP.

  4. Czy można połączyć dwa zamówienia?

    Tak oczywiście jest taka możliwość. Wszystkie złożone w sklepie i niezrealizowane jeszcze zamówienia z jednego konta automatycznie są łączone w jedno zbiorcze a następnie wysłane jedną paczką, za jedną opłatą, chyba że klient życzy sobie inaczej.

  5. Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie?

    Tak oczywiście, wystarczy podać nam kody produktu oraz dane adresowe potrzebne do wysyłki a my wprowadzimy zamówienie, które następnie zostanie zrealizowane. Kod produktu znajdziecie zawsze w karcie produktu w części opisowej. Zamówień telefonicznych można dokonywać pod numere telefonu: 531 070 014

  6. Czy mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

    Status zamówienia można sprawdzić w dowolnej chwili logując się na swoje konto. Dodatkowo na bieżąco informujey klienta poprzez e-maile, które generowane są automatycznie przy każdej zmianie statusu, np. W o przyjęciu wpłaty do zamówienia, o rozpoczęciu realizacji, o przekazaniu przesyłki do wysłania itp.

    W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości można skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 531 070 014, lub pisząc na adres: sklep@rockzone.pl

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

 

  1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę.

    Czas oczekiwania zależny jest od wybranej formy płatności oraz dostawy. Większość zamówień przez nas realizowanych wysłana jest przeciągu 24 h od otrzymania zamówienia. W przypadku wybranej formy dostawy za pobraniem lub 24 h od zaksięgowania wpłaty w przypadku wyboru przesyłki za przedpłatą. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

  2. Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?

    Tak oczywiście, istnieje możliwość odbioru towaru osobiście w godzinach pracy sklepu:

    pn. - pt. w godzinach od 8- do 16, po uprzednim skontaktowaniu się z nami telefonicznie lub e-mailowo.

  3. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Tak istnieje taka możliwość, koszt przesyłki jednak ustalany jest zgodnie z taryfą Poczty Polskiej.

  4. Ile wynosi koszt dostarczenia przesyłki ?

    Koszty przesyłki uzależnione są od sposobu płatności oraz wybranej formy dostawy (Kurier, Poczta Polska, Paczkomaty InPost). Czas i koszty dostawy można znaleźć tutaj: http://www.rockzone.pl/Czas-i-koszty-dostawy--cterms-pol-13.html

 

PŁATNOŚCI


  1. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

    Płatność za towar może być dokonywana za pobraniem – do rąk kuriera lub listonosza, poprzez płatności on-line, system płatności PayPal, lub zwykły przelew bankowy.

  2. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

    Numer konta do wpłat: 85 1140 2004 0000 3402 7492 3409

    Nasz bank: mBank

    Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.

    Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

    Zamówienie można również opłacić, przekazując pieniądze kurierowi lub listonoszowi podczas dostarczania przesyłki.

  3. Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

    Płatności on-line można dokonać klikając w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Można też wymaganą kwotę wpłacić tradycyjnie poprzez zwykły przelew bankowy.

 

WYMIANA I ZWROTY

 

  1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 5 dni od daty otrzymania produktu.

  2. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

    Tak istnieje taka możliwość, zwrotu dokonujemy na saldo klienta, z którego zostają opłacone następne zamówienia.

     

  3. Czy można wymienić zakupiony produkt?

    Towar, powinien zostać odesłany na adres naszego sklepu. W takim przypadku gwarantujemy zwrot gotówki na Państwa konto. W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o złożenie nowego zamówienia.

  4. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

    Tak oczywiście można zwrócić towar zgodnie z regulaminem dostępnym tutaj: http://rockzone.pl/Prawo-do-odstapienia-od-umowy--cterms-pol-30.html

    Wraz z przesyłką zwrotną prosimy o załączenie do przesyłki dokumentu odstąpienia od umowy, wraz z paragonem.

  5. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chce zwrócić zakupiony towar?

    Zwroty wysyłamy przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.

 

REKLAMACJE

 

  1. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

    Reklamacji można dokonać logując się na swoje konto w sklepie, a następnie klikając "panel klienta", w którym odnajdziemy "Dział reklamacji". Z tego miejsca można wygenerować reklamację, która bezpośrednio jest przesyłana do nas. Reklamacja zostaje wtedy natychmiast przez nas rozpatrzona.

    Można również skontaktować się z nami telefonicznie, bądź poprzez e-mail: sklep@rockzone.pl

Podziel się swoim komentarzem z innymi
RockZone.plMorcinka 744-273 Rybnik
e-mail sklep@rockzone.pl
tel. 531 070 014
fax
gg gg49326318
Pasek skórzany do klamer, czarnyPasek skórzany do klamer, czarny
Autor: Katarzyna, Miejsce Piastowe
Solidny, skórzany pas, ładny i idealny na prezent :) polecam.
Więcej opinii
Podaj nam swój e-mail, jeśli chcesz otrzymywać informację o nowościach i promocjach. e-mail:

Zaprenumeruj nasz kanał RSS
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel