Jak kupować
-
Staramy się aby zakupy w RockZone.pl były miłe, łatwe i bezpieczne. Możesz je zrobić o dowolnej porze dnia i nocy, sklep działa 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i oryginalne
-
Zakupów w sklepie internetowym RockZone.pl można dokonać na dwa sposoby - rejestrując sie na stronie: www.rockzone.pl , lub podając dokładne dane do wysyłki w formularzu zakupowym.
-
Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zalogowana/y. Jednak, jeśli założysz konto w RockZone.pl będziesz mógł zbierać punkty i śledzić historię swojego zamówienia
-
W obu powyższych przypadkach konieczne jest wybranie produktu lub dowolnej ilości produktów ze strony www.rockzone.pl i umieszczenie ich w koszyku, poprzez kliknięcie przycisku "dodaj do koszyka", który jest widoczny przy każdym produkcie
-
Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w słowo "koszyk", znajdujące się w górnej części każdej strony.
-
Dodanie produktów do koszyka nie oznacza jeszcze że wybrany produkt został zakupiony, włożenie produktu do koszyka nie pociąga za sobą żadnych skutków finansowych.
-
Po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku należy złożyć zamówienie logując się na stronie lub podając swoje dokładne dane w formularzu zakupowym. W formularzu zakupowym wybierasz też sposób płatności (masz wiele bezpiecznych sposobów płatności, także przy odbiorze przesyłki)
-
Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu Paybynet.pl, Paypal lub innym zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są one udostępniane RockZone.pl. Po dokonaniu płatności wrócisz na RockZone.pl.
-
Po złożeniu zamówienia oczekuj na informacje z potwierdzeniem przez nas Twojego zamówienia oraz prośbą o potwierdzenie zamówienia przez Ciebie. Na potwierdzenie zamówienia czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
-
Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje (także listem e-mail) o koncie, na które należy przelać należność.
Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki - zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez pocztę lub kuriera. -
Na każdym etapie realizacji zamówienia będziesz informowany o jego statusie.Przez cały czas więc będziesz mieć całkowitą kontrolę na swoimi zakupami. Oczywiście w każdej chwili możesz się z nami skontaktować (zobacz sposoby kontaktu) w celu uzyskania wszelkich informacji.
-
Po skompletowaniu Twojego zamówienia i wysłaniu, otrzymasz od nas niezwłocznie list e-mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.
- Jeśli masz jakikolwiek problem z rejestracją lub złożeniem zamówienia na stronie www.rockzone.pl możesz również złożyć zamówienie pisząc na maila: sklep@rockzone.pl. Zamówienie można złożyć także dzwoniąc lub pisząc do nas na gg (dane kontaktowe w zakładce: "kontakt").
Dane do przelewów:
ARTJAN s.c. ul. Morcinka 744-273 Rybnik
Numer konta do wpłat: 85 1140 2004 0000 3402 7492 3409Nasz bank: mBank
Poniżej znajdziecie pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania w sklepie:
FAQ
REJESTRACJA
-
Zapomniałem hasła do logowania, czy mogę je odzyskać?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w formułkę „przypomnij hasło”https://rockzone.iai-shop.com/password-recover.php podać swo adres e-mail, użyty w procesie rejestracji, na który zostanie wysłane nowe hasło.
-
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Zakupów można dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach niezbędne będzie ponowne wypełnienie danych dot. Dostawy. Klienci niezarejstrowani nie mogą też korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
-
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się", oraz uzupełnić formularz o swoje dane adresowe a następnie potwierdzić utworzenie konta.
-
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto kliknąć w napis „edycja danych” i wprowadzić odpowiednie poprawki.
ZAMÓWIENIA
-
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować poprzez zalogowanie się na swoje konto klienta, o ile zamówienie nie zostało przekazane już do wysyłki. Można też skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 531 070 014
-
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia zależny jest od wybranej formy dostawy. Terminy realizacji i koszty wysyłki można sprawdzić w zakładce: http://www.rockzone.pl/Czas-i-koszty-dostawy--cterms-pol-13.html
-
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Do momentu wysłania przez nas przesyłki zamówienie można dowolnie zmieniać kontaktując się z nami poprzez e-mail, telefonicznie, lub samodzielnie logując się do panelu klienta.
-
Chciałbym otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?
Istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu. Prosimy pammiętać też o podaniu danych firmy na którą ma być wystawiona FV oraz numeru NIP.
-
Czy można połączyć dwa zamówienia?
Tak oczywiście jest taka możliwość. Wszystkie złożone w sklepie i niezrealizowane jeszcze zamówienia z jednego konta automatycznie są łączone w jedno zbiorcze a następnie wysłane jedną paczką, za jedną opłatą, chyba że klient życzy sobie inaczej.
-
Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie?
Tak oczywiście, wystarczy podać nam kody produktu oraz dane adresowe potrzebne do wysyłki a my wprowadzimy zamówienie, które następnie zostanie zrealizowane. Kod produktu znajdziecie zawsze w karcie produktu w części opisowej. Zamówień telefonicznych można dokonywać pod numere telefonu: 531 070 014
-
Czy mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić w dowolnej chwili logując się na swoje konto. Dodatkowo na bieżąco informujey klienta poprzez e-maile, które generowane są automatycznie przy każdej zmianie statusu, np. W o przyjęciu wpłaty do zamówienia, o rozpoczęciu realizacji, o przekazaniu przesyłki do wysłania itp.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości można skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 531 070 014, lub pisząc na adres: sklep@rockzone.pl
WYSYŁKA I DOSTAWA
-
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę.
Czas oczekiwania zależny jest od wybranej formy płatności oraz dostawy. Większość zamówień przez nas realizowanych wysłana jest przeciągu 24 h od otrzymania zamówienia. W przypadku wybranej formy dostawy za pobraniem lub 24 h od zaksięgowania wpłaty w przypadku wyboru przesyłki za przedpłatą. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
-
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
Tak oczywiście, istnieje możliwość odbioru towaru osobiście w godzinach pracy sklepu:
pn. - pt. w godzinach od 8- do 16, po uprzednim skontaktowaniu się z nami telefonicznie lub e-mailowo.
-
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak istnieje taka możliwość, koszt przesyłki jednak ustalany jest zgodnie z taryfą Poczty Polskiej.
-
Ile wynosi koszt dostarczenia przesyłki ?
Koszty przesyłki uzależnione są od sposobu płatności oraz wybranej formy dostawy (Kurier, Poczta Polska, Paczkomaty InPost). Czas i koszty dostawy można znaleźć tutaj: http://www.rockzone.pl/Czas-i-koszty-dostawy--cterms-pol-13.html
PŁATNOŚCI
-
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana za pobraniem – do rąk kuriera lub listonosza, poprzez płatności on-line, system płatności PayPal, lub zwykły przelew bankowy.
-
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Numer konta do wpłat: 85 1140 2004 0000 3402 7492 3409
Nasz bank: mBank
Płatności on-line można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line.
Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.
Zamówienie można również opłacić, przekazując pieniądze kurierowi lub listonoszowi podczas dostarczania przesyłki.
-
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać klikając w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Można też wymaganą kwotę wpłacić tradycyjnie poprzez zwykły przelew bankowy.
WYMIANA I ZWROTY
-
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 5 dni od daty otrzymania produktu.
-
Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Tak istnieje taka możliwość, zwrotu dokonujemy na saldo klienta, z którego zostają opłacone następne zamówienia.
-
Czy można wymienić zakupiony produkt?
Towar, powinien zostać odesłany na adres naszego sklepu. W takim przypadku gwarantujemy zwrot gotówki na Państwa konto. W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o złożenie nowego zamówienia.
-
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Tak oczywiście można zwrócić towar zgodnie z regulaminem dostępnym tutaj: http://rockzone.pl/Prawo-do-odstapienia-od-umowy--cterms-pol-30.html
Wraz z przesyłką zwrotną prosimy o załączenie do przesyłki dokumentu odstąpienia od umowy, wraz z paragonem.
-
W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chce zwrócić zakupiony towar?
Zwroty wysyłamy przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.
REKLAMACJE
-
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacji można dokonać logując się na swoje konto w sklepie, a następnie klikając "panel klienta", w którym odnajdziemy "Dział reklamacji". Z tego miejsca można wygenerować reklamację, która bezpośrednio jest przesyłana do nas. Reklamacja zostaje wtedy natychmiast przez nas rozpatrzona.
Można również skontaktować się z nami telefonicznie, bądź poprzez e-mail: sklep@rockzone.pl